Enkele post bekijken
Oud 31st March 2011, 12:35
EvelienE EvelienE is offline
Registered User

Het is niet duidelijk wie de vader is van de baby die een 12-jarig Nederlands meisje ter wereld bracht tijdens een schooluitstap. Er wordt zelfs gevreesd dat haar vader haar zwanger maakte.

Volgens de familie van Devta, afkomstig uit Groningen, is de vader van het meisje eerder al eens veroordeeld wegens zedenfeiten; hij zou zich aan een andere dochter, van rond de 30, vergrepen hebben. Daarvoor werd hij twee jaar opgesloten.

"Ik heb gewaarschuwd voor hem”, zei de oudere dochter, een halfzus van Devta, tegen De Telegraaf. "Ik ben geschokt over wat er nu mogelijk weer gebeurd is."
Onderzoek

Intussen is de Groningse politie met een onderzoek gestart nadat de Raad voor de Kinderbescherming aangifte deed van een zedenmisdrijf.

Het meisje zelf wordt in een pleeggezin geplaatst wanneer ze het ziekenhuis mag verlaten.

Bron: Gazet van Antwerpen

Mening:
Ergens snap ik niet dat het niet duidelijk is van wie de baby is. Tenzij dat het meisje verkracht is door een vreemde lijkt het mij vrij voor de handliggend dat ze gewoon zegt met wie ze, al dan niet vrijwillig, seks heeft gehad.
In een ander artikel las ik trouwens dat de vader en de broer van het meisje ergens ondergedoken zijn en politiebescherming krijgen. De politie wou ook benadrukken dat het gaat om bescherming en niet om een aanhouding.
Ik denk dus dat men geen duidelijkheid gaat krijgen tot het meisje praat of er DNA wordt genomen. In elk geval, het is en blijft een rare gebeurtenis die ongetwijfeld nog wordt vervolgd.
Met citaat antwoorden