Enkele post bekijken
Oud 23rd March 2011, 17:42
Kimberly.Nuyts Kimberly.Nuyts is offline
Registered User

Ik snap niet dat zo'n dingen mogelijk zijn? Hoe zit het in India met leerplicht en schoolplicht? Daarnaast vraag ik mij ook af of dit allemaal wel verantwoord is.

Om te beginnen vindt ik het al niet kunnen dat een kind zijn schoolcarrière (tijdelijk) onderbreekt om te gaan werken. Ze zegt wel dat ze maar een sabat jaar neemt, maar als dat meevalt zal ze waarschijnlijk nog één thuis blijven, en nog één en zo zal ze nooit haar diploma halen.

Oké, het meisje blijkbaar talent. Als je op zo'n jonge leeftijd al zoveel hebt kunnen verwezenlijken in de wereld van het programmeren dan kan ik niet anders dan zeggen "chapeau". Maar om dan zomaar te besluiten dat ze in staat is om een bedrijf te runnen?

Hoe zit het daar met gezag? Ik weet niet, maar persoonlijk zou ik niet echt luisteren moest er een kind, want dat is ze nog steeds, van 14 jaar mij komen zeggen wat ik wel of niet zou moeten doen. Ook naar eventuele zakenpartners toe vraag ik mij af of dit wel een goed idee is. Zal ze wel in staat zijn om goede, zakelijk verantwoorde beslissingen te nemen? Is zo'n kind niet te beïnvloedbaar om een bedrijf te leiden? Wat met stress? Momenteel voelt ze nog geen druk, maar hoe lang zal dat duren?

Jong geleerd is inderdaad oud gedaan, maar volgens mij zijn er grenzen en voor mij persoonlijk overstijgt dit toch even de grens.
Met citaat antwoorden