Enkele post bekijken
  #2  
Oud 19th March 2011, 15:37
EvelienBroeckx EvelienBroeckx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Arensdonk
Posts: 117
Zeven procent is echt weinig, maar ik verschiet er niet van. Het valt op dat de Belgen op meer vlakken sceptisch zijn, denk maar aan de milieuproblematiek e.d. De elektrische auto hangt hier ook nauw mee samen. De toenemende broeikasgassen in de atmosfeer vormen een enorm groot probleem. Een van de grootste oorzaken hiervan zijn de uitlaatgassen. Elektrische auto's zouden voor dit probleem dus een 'ideale' oplossing zijn. Het klimaatscepticisme is ethisch onaanvaardbaar. Het wordt dus tijd dat meer mensen hier over gaan nadenken, voordat het te laat is (of is het dat al?). Als we blijven doorgaan zoals we nu bezig zijn, dan zullen de gevolgen onaanzienelijk zijn. Onze capaciteit om ons aan te passen aan het milieu zal ook verdwijnen. Gelukkig zijn er ook veel mensen die zich wel bezig houden met de milieuproblematiek, denk maar aan de windmolens, filters,... Ook de elektrische auto is hier een mooi voorbeeld van. Natuurlijk heb ik ook wel mijn bedenkingen bij deze 'nieuwe' uitvinding, maar het is wel het proberen waard. De meeste Belgen zeggen meteen: 'neen, dat wil ik niet!' alvorens ze zich goed geďnformeerd hebben.
Met citaat antwoorden