Enkele post bekijken
  #2  
Oud 16th March 2011, 17:05
Sanne Lievens Sanne Lievens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2009
Locatie: geel
Posts: 63
Ik vind ook dat je als ouder het recht hebt om zelf te mogen beslissen of je kind al dan niet een spuitje krijgt. Wat als ze hen toch verplichtingen om hun zoon te laten vacinneren en deze krijgt een allergische reactie of zo op het vaccin. Wat als de reactie zo erg dat er blijvende schade is of zelfs het overlijden als gevolg heeft? Gaat de dokter die het spuitje gaf dan zijn verantwoordelijking opeisen en schuld treffen aan de dood van een jongetje? Ik denk het niet. Het koppel is dan hun zoon kwijt en voorwat? Omdat het in de wet staat dat het moest?? Ze moeten toch uitzonderingen kunnen maken voor mensen die het risico lopen op een allergische reactie. Want anders zijn ze niet meer bezig met het welzijn van de mensen, dan beginnen ze meer en meer op een dictator te lijken die geen tegenspraak duld.

Gezondheid gaat toch boven alles zeker. Dus ik vind dat als er risico bestaat dat de gezondheid in gevaar brengt dat je niet naar de wet moet kijken maar naar de persoon zelf in kwestie en zorgen dat die zo gezond mogelijk blijft!
Met citaat antwoorden