![Oud](images/statusicon/post_old.gif)
13th March 2011, 12:27
|
![wim leenaerts's Avatar](image.php?u=366&dateline=1102001551) |
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door veronique.geussens
Ik vind het een beetje 'hard' en ' druk ', wanneer ik liever Pop heb.
|
Grappig, ik vond het net iets te 'poppy' ![Smilie](images/smilies/smile.gif)
(Luister anders hier eens naar: http://www.youtube.com/watch?v=udSe5GGWz04 ![Stick Out Tongue](images/smilies/tongue.gif) )
Hoewel de gitaren wat simplistisch zijn (typisch rockgeluid dat tegenwoordig elke groep op stubru gebruikt), vind ik het niet echt slecht. De zanger heeft wel een speciaal stemtimbre, wat ik wel kan appreciëren, maar ik moet bekennen dat de muziek mij niet veel doet. De tekst is ook niet al te diepzinnig. Omdat het uit het islamitische Iran komt, misschien iets relevanter dan wanneer het uit the US of A zou komen, maar toch een typisch pop/rock-onderwerp als ik de tekst goed begrepen heb (jongen heeft noden, maar meisje wordt te hard beschermd/beïnvloed door papa).
Niet slecht dus, maar niets dat ik thuis spontaan zal opzetten.
Wel straf dat een groep uit het conservatieve Iran zo'n modern en Amerikaans/Brits geluid heeft.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|