Enkele post bekijken
Oud 10th March 2011, 19:39
Hanne Jansen Hanne Jansen is offline
Registered User

Citaat Jens Cuypers:
Citaat:
Anderzijds, een profvoetballer heeft van zijn hobby, zijn job kunnen maken. Voetballen is dus eigenlijk zijn werk. Als wij onszelf enorm kunnen verbeteren (financieel gezien), door elders te gaan werken, dan ben ik er van overtuigd dat 95% zou vertrekken. Het gaat hier niet om enkele honderden euro's per maand meer, zeg maar gerust duizenden euro's meer.

Met deze stelling ben ik het absoluut niet eens. Boussoufa heeft van zijn hobby inderdaad zijn job gemaakt en moet hier dus van kunnen leven. Het is normaal dat hij een contract sluit om goed te kunnen leven en nog wat opzij te kunnen zetten. Maar bij Anderlecht had hij dat al. Hij kon zelfs al veel opzij zetten.
Ik kan mij niet voorstellen dat Boussoufa gelukkiger wordt met dit contract. Zeker als je weet waar het geld vandaan komt. Ik begrijp niet dat je bloedgeld wilt aannemen, zeker als je het eigenlijk niet nodig hebt. Wat Jens zegt, dat er in de wereld talloze mensen zijn die hun fortuin op oneerlijke wijze hebben verdiend, klopt. Maar dat maakt nog niet dat Boussoufa dat ook moet doen. Bovendien betwijfel ik of zijn leven bij zijn nieuwe club er beter uit zal zien.

Onvoorstelbaar hoe laag mensen door hebzucht kunnen vallen!
Met citaat antwoorden