Enkele post bekijken
Oud 10th March 2011, 13:33
stef.colebunders stef.colebunders is offline
Registered User

Thumbs down

Dit is nogmaals een ideaal voorbeeld van hoe geld het voetbal en een persoon kan verzieken. Een speler die een club in het midden van het seizoen verlaat om bij een andere club heel veel geld op te strijken. Clubspelers zijn met uitsterven bedreigt als ze al niet uitgestorven zijn.
Iedereen begint het spelletje voetbal te spelen als hobby. Geld komt er niet aan te pas. Je speelt voor je plezier met vrienden. Wanneer je wint is er leute wanneer je verliest is er iets minder leute. Het draait allemaal om het plezier dat je aan het spel voetbal beleeft. Geld komt er dan nog niet aan te pas. Tenzij het lidgeld aan de club.
Vervolgens word je ouder en blijkt het dat je iets of wat aanleg hebt om te voetballen. Een tikkeltje kunnen voetballen en daar begint het geld te rinkelen. Boussoufa verdient miljoenen euros maar in het Belgische provinciale voetbal draait het ook al om die euros. Honderd euro, tweehonderd euro,...
Een beetje kunnen voetballen en ze staan er al. Hier krijg je zoveel daar krijg je zoveel. Waar ga ik nu voetballen? Je gaat voetballen waar ze het meest betalen.
Niemand vraagt zich af waar het geld vandaan komt. Ik zou er niet met kunnen leven dat er gemoord wordt voor mijn premie uit te betalen. Elke maand misdaadgeld op mijn rekening terugvinden.
Een voorzitter hebben die vele schandalen op zijn kerfstok heeft. Geld, geld, geld en nog eens geld. Waar het vandaan komt interesseert niemand zolang het beloofde geld iedere maand maar op de rekening staat. Ik vind het jammer want had Bouss goed kunnen pingpongen had hij nooit zoveel geld verdiend. Het had gedraaid om het spel pingpong en niet om het geld.
Met citaat antwoorden