Enkele post bekijken
Oud 3rd March 2011, 10:15
Eva Thijs Eva Thijs is offline
Registered User

Net zoals Paulien vraag ik mij af wat de gevolgen zullen zijn op vlak van inhoud. Een school die KHK heet of een school die een andere naam heeft kunnen inhoudelijk wel hetzelfde zijn. Of blijven in dit geval... Maar als er omwille van de "K" een andere methode wordt gebruikt of een andere inhoud wordt gegeven, dan zal ik mij daar toch enkele vragen bij gaan stellen. Anders kan beter zijn, maar is niet altijd beter.
Voor studenten godsdienst kan ik begrijpen dat het moeilijk is voor hen om de "K" te veranderen. Maar ik denk dat dit studievak daarom niet zal worden afgeschaft. Er zijn zoveel studenten die voor het vak godsdienst kiezen, het zou een groot verlies zijn voor de school moesten ze dit vak afschaffen.
Ik denk dat ik er niets mee zal inzitten moest de naam van de school veranderen. Ik heb niet specifiek gekozen voor een katholieke school, maar voor een goede school. En in dat anderhalf jaar dat ik al lessen volg, heb ik nog niet veel gemerkt van al dat Katholieke gebeuren. Zal ik het dan missen? Ik denk het niet.
Met citaat antwoorden