Enkele post bekijken
  #2  
Oud 28th February 2011, 12:52
Belinda.Vandenbempt Belinda.Vandenbempt is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Boechout
Posts: 175
Elke burger in dit land wordt gesensibiliseerd om zorg te dragen voor het milieu. In ons eigen belang en dat van de volgende generaties kunnen we maar beter kleiner bouwen, beter isoleren, zuiniger omgaan met verlichting, de verwarming een graadje lager zetten, met een minder vervuilende wagen rijden, minder de auto gebruiken enz. Alleen voor de koninklijke familie geldt dit niet. Zij wonen in grote paleizen die massa's geld kosten om nog te zwijgen over het leger personeel dat dagelijks ten dienste staat. Het zou niet misstaan mochten ze ook een duit in het zakje doen.

Ik wil ieders mening respecteren, maar persoonlijk vind ik dat heel dit plaatje thuishoort in een sprookjesboek. Laat gewoon de koningskinderen uit werken gaan. Op die manier zullen ze meer voeling krijgen met "hun onderdanen" en zullen ze wat respect krijgen. Dat laatste is iets wat ik steeds minder zie, zeker in het geval van prins Laurent. Leterme heeft laten weten dat hij afstand neemt van de prins zijn gedrag, maar is hiermee de kous af?
Met citaat antwoorden