Enkele post bekijken
Oud 26th February 2011, 10:22
Sanne Lievens Sanne Lievens is offline
Registered User

Moest je aan mij vragen op wie ik zou willen lijken uit de bekende wereld zou ik alvast geen model noemen. Ik wil helemaal niet op zo'n supermodel lijken dat graatmager is. Ik vind dit afschuwelijk maar heb er geen medelijden mee. Ze kiezen zelf om in de modewereld te stappen en zo mager te zijn. Oké sommige mensen zijn van nature zo mager en kunnen dus gewoon hamburgers enzo eten zoals hiervoor vermeld. Maar toch heb ik er mijn bedenkingen bij. Ik snap niet waarom de modewereld zo'n magere modellen willen. Als je de modewereld in wilt moet je een mooi meisje zijn want ze willen alleen maar pronken met mooie meisjes. Zo'n graatmager model vind ik allesbehalve mooi. Het is zoals Jelle zegt: De rondingen maken de meisjes mooi. ik vind dit ook. Ik weeg liever een paar kilo meer met mooie rondingen dan dat mijn botten overal zichtbaar zijn. Dit is niet gezond.

Ik vind het al wel positief dat Belgie met maatje 36 werkt. Ik vind dat dit een teken is dat er toch nog hersenen in de modewereld werken.
Met citaat antwoorden