24th February 2011, 19:46
|
 |
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door IsabellHoremans
Ik vind het heel kleinschalig van Eén om hun testen maar te doen op twintig mensen. Dit is echt maar een fractie van de totale bevolking. Ze hadden dit beter getest met personen die echt concentratieproblemen hebben en dan te kijken of ze zich na het innemen van rilatine beter kunnen concentreren. Ook moet ze het testen op een groter aantal personen.
|
Als dat al geen grootspraak is, zou het natuurlijk wel kunnen dat het placebo-effect hier aan het werk is.
En, ken jij dokters die rilatine voorschrijven aan niet-ADHD'ers? Het zou me verbazen als dat vaak voorkomt.
Het onderzoek stelt inderdaad niet veel voor, een onderzoeksgroep van 20 personen is - zoals steeds in dat programma - gewoonweg belachelijk.
Ik ben geen voorstander van het gebruik van rilatine bij het studeren - integendeel zelfs, ik pak zelf zo goed als nooit medicatie-, maar het zou me verbazen moest het niet werken eigenlijk...
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|