Enkele post bekijken
Oud 23rd February 2011, 09:48
Michael Van Deun Michael Van Deun is offline
Registered User

Vader Sophie (16): "Die opluchting kan je niet beschrijven" & Doodrijder Sophie (16)

Zoals in eerdere reacties ook is te lezen, begrijp ik natuurlijk goed dat het voor de chauffeur schrikken is als je zoiets meemaakt? Je bent van slag en je weet niet goed wat je moet doen of hoe je moet reageren, maar dan nog kan het niet dat je goede bedoelingen hebt als je zo lang wacht met aangifte te doen. Dit doe je gewoon nog maar uit respect voor het slachtoffer en haar familie. Blijkbaar dacht de dader er zelf niet zo over. Het is jammer dat zoiets gebeurd, vooral omdat de ouders lange tijd in onwetendheid hebben gezeten. Zij zijn geschrokken van het ongeluk, zij zijn verward, vol onwetendheid maar vooral kwaad denk ik toch. Zij kunnen nu ook verdergaan met het rouwproces, dat moeilijk gaat wanneer er nog mysteries en vragen zijn. In elk geval wens ik hen veel steun toe en hopelijk is dit ook een grote les voor anderen. Hoe erg het ook is, probeer ook te denken aan de slachtoffers en hun nabestaanden!
Met citaat antwoorden