Enkele post bekijken
  #5  
Oud 22nd February 2011, 18:44
Jolien.Cop Jolien.Cop is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Beerse
Posts: 107
Eigenlijk hadden we dit wel kunnen verwachten! Duizenden studenten die allemaal rond 20h00 inloggen op het KU Loket. Dit moest gewoonweg voor problemen zorgen. Hierdoor had ik er zelf ook voor gekozen om het op school te gaan ophalen. Op dat moment was er niemand in het lokaal om de resultaten af te halen. Op dat moment had ik echt het gevoel: 'Dit gaat om 20h00 op het KU Loket echt mislopen'. Ik vind dat dit niet de schuld is van de studenten. De beheerders van het KU Loket konden op voorhand al raden dat er problemen gingen komen. Zij konden dit voorkomen. Men kan bijvoorbeeld een onderscheid maken in vestiging, richting en/of jaar. Het 3de jaar krijgt maandag de resultaten, het 2de jaar krijgt dinsdag de resultaten en het 1ste jaar op woensdag. Persoonlijk verkies ik nog altijd wel voor de papieren versie. Ook vond ik een goed idee Elise om de leerbegeleiders de resultaten uit te delen. Op deze manier kunnen ze feedback geven en tips geven voor in de toekomst.
Dit is een duidelijk voorbeeld om aan te tonen dat men niet altijd op technologie kan vertrouwen!
Met citaat antwoorden