20th February 2011, 14:09
|
Registered User
|
|
|
|
Egypte
Citaat:
Orgineel gepost door Buts Tim
Ik denk inderdaad dat het volk van Egypte andere dingen aan hun hoofd hebben dan schattenrovers op te zoeken.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super jammer, zeker omdat ik er nog nooit geweest ben. Want ik was dit zeker nog van plan.
Maar ik begrijp dat het welzijn van het volk en de toekomst van Egypte op het moment belangrijker zijn dan de geschiedenis van Egypte. En dit zeg ik als student geschiedenis!
|
Ik begrijp je standpunt zeker. Maar ik zie het gewoon veel breder. Als er iets groots gebeurd in een land kan je misschien wel zeggen dat het welzijn van het volk en de toekomst van Egypte belangrijker is dan de geschiedenis. Maar de overheid heeft het zo druk met dat te doen dat ze niet meer kijken naar rovers of dieven. Zou jij het goed vinden als de overheid er wel voor zorgt dat Egypte kan blijven bestaan maar dat tegelijkertijd jou huis wordt leeggehaald door dieven?