Enkele post bekijken
  #5  
Oud 18th February 2011, 14:17
ellen.snoeckx ellen.snoeckx is offline
Student
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Geel
Posts: 77
Het idee is uiteraard wel goed bedoeld, maar in de praktijk lijkt me dit toch niet haalbaar.
Zoals reeds gezegd werd zou deze verandering vooral extra (onnodige) kosten met zich meebrengen. Op deze manier zou men om de vijf voets met iets nieuws op de propppen kunnen komen, en wij moeten ons dan telkens maar aanpassen en die nieuwe dingen kopen.
Bovendien zou ik mijn gsm echt niet elke keer willen afgeven als men om een identiteitscontrole vraagt. Wat als je geen gsm hebt? Of als je meerdere gsm's hebt? Wat als de batterij plat is? Of wat als je gsm gestolen is? ...?
Gaat dit trouwens op elke gsm lukken of moeten we ook ineens allemaal een nieuwe gsm kopen? Dat gaat een dure grap worden dan!
Er zijn dus nog een heleboel vragen waar eerst deftig rekening mee moet gehouden worden vooraleer men zo'n voorstel kan doorvoeren.

Tenslotte denk ik dat veel mensen zich "in't zak gezet" zullen voelen, aangezien ze nog niet zo lang geleden allemaal een elektronische identiteitskaart hebben moeten kopen. Die aankoop zou dan voor niets geweest zijn...
Met citaat antwoorden