Enkele post bekijken
Oud 16th February 2011, 10:53
Sanne Lievens Sanne Lievens is offline
Registered User

Laten we allemaal eens eisen dat die minister eens een weekje in een bedrijf gaat staan. Misschien piept die dan wel anders. Als leerkrachten al een hele week voor de klas staan en dan nog in de vakantie naar een bedrijf moeten, gaan er volgens mij veel problemen komen. hoeveel leerkrachten kiezen dit vak omdat ze dan goede uren hebben om met hun kinderen bezig te zijn. ze zijn meestal thuis als de kinderen thuis zijn en hoeven zo dus geen opvang te regelen. Maar als ze ons dan in de vakanties nog laten werken, gaan er weer heel veel ouders opvang moeten regelen en de opvangplaatsen zijn nu al beperkt. Het is ook zoals Evelien zegt, de bedrijfswereld is totaal iets anders als het onderswijs. Leerkrachten hebben een diploma om in het onderwijs te staan niet om in een of ander bedrijf gaan stage te lopen. Ze gaan iemand die een diploma in de rechten heeft toch ook niet vragen om psycholoog ofzo te spelen voor een weekje. Ik vind dit echt zever en snap het nut ervan niet. Ik denk als ze dit verplicht gaan maken dat er stakingen gaan komen en dat ze nog meer leerkrachten te kort gaan hebben. Wat geen goede zaak is natuurlijk.
Met citaat antwoorden