Enkele post bekijken
Oud 15th February 2011, 21:40
Lies.De.Kock Lies.De.Kock is offline
Registered User

Persoonlijk ben ik geen fan van energiedrankjes. Ze functioneren als 'oppeppers'. Natuurlijk wordt dit effect niet gerealiseerd door een kruidemengeling. Het kan niet anders dan schadelijke stoffen bevatten.

Een persoon in mijn omgeving heeft ooit haar examenperiode overleeft op energiedrankjes. Ze heeft de gevolgen dan ook twee weken na deze periode mogen ervaren. Slapeloosheid was een heel groot probleem. Het lichaam krijgt voortdurend prikkels om wakker te blijven en kent geen rust. Je put dus jezelf uit en je lichaam heeft tijd nodig om de stoffen te verwijderen.

Zelf zou ik kinderen niet vrijstellen aan dit product. Ze hebben dit voor niets nodig en beseffen nog niet volledig wat de gevolgen kunnen zijn.

Wanneer je 18 wordt , wordt je ook geacht volwassen te zijn. In sommige gevallen is deze volwassenheid nog ver te zoeken maar toch vind ik dat men dan zelf kan instaan voor de eventuele gevolgen. Ik ben zeker niet gekant tegen een leeftijdsgrens maar ik denk toch dat vele jongeren hiertegen zullen protesteren.
Met citaat antwoorden