15th February 2011, 21:35
|
Registered User
|
|
|
|
ik ben het niet eens met jullie.
Tegenwoordig kom ik steeds vaker die nieuwe gevaarlijke bultjes tegen zoals we ze hier sinds kort in Vorselaar ook hebben. Deze moeten niet aangegeven worden, zijn ook relatief slecht zichtbaar op donkerdere banen en bij een hoge snelheid dus echt wel schadelijk.
Omdat ze niet aangegeven zijn op banen waar je +30 km/u mag rijden is de klap altijd heel erg groot voor de auto . Zeker voor brommerrijders is dit volgens mij een probleem. Ik weet de meeste nu al wel staan op mijn wegen die ik gebruik, maar voor anderen is het wel gevaarlijk.
Ook de gewone vluchtheuvels die net buiten het centrum liggen van een dorp worden niet verlaagd. Aangezien er zo een net aan mijn straat ligt , (3 kanten zijn verlaagd, die aansluitend aan mijn straat niet ) is dit ook wel vervelend. Zelfs met 30 km/u is het een vervelende bult. Net als al die anderen omgeving Schilde.
Ja ooit zijn ze zo hoog gelegd om auto's te doen vertragen , maar ik ondervind er veel last aan ....
En tegenwoordig is het vertragen naar - 30 km/u naar 50 km/u wel vervuilend , niet ?