![Oud](images/statusicon/post_old.gif)
15th February 2011, 00:20
|
Registered User
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Ashley.Knegtel
Er werden ons al zoveel rechten afgenomen i.v.m. de 4x4 zoals het ombouwen naar een lichte vracht zodanig dat wij als kinderen niet meer kunnen meerijden en dus met twee aparte auto's moeten rijden naar onze bestemming. Van vervuiling gesproken, dit zijn maatregen die echt wel heel goed zijn voor het milieu!!
Als je de achterbanken erin wou laten, dan moest je € 3.000 verkeersbelasting per jaar extra betalen. Is dat nu nog normaal?
En het strafste van al is, als je het uit noodzaak moet laten ombouwen kon je die kosten ook nog eens zelf betalen.
Mijn ouders en schoonfamilie kunnen niet zonder 4x4! Als je op de kermis staat, hoe moet je alles dan vervoeren en op zijn plaats zetten?
Dus als je vindt dat de zware terreinwagens mogen ophoepelen, dan nodig ik je vriendelijk uit om het eens te komen proberen op een andere manier.
Bedankt minister Renaat Landuyt!
|
Ik vind dit persoonlijk een zeer overdreven reactie.
Een auto laten ombouwen naar een lichte vracht is eigen keuze.. En als je dit niet doet zou je 3000€ moeten betalen? Ik zou deze cijfers eventueel mogelijk graag eens zien want ik heb zelf een oude jeep gehad die alles behalve milieuvriendelijk was (4000cc en meer dan 200pk) en ik moest helemaal geen 3000€ betalen.
Ik ben er wel van overtuigd dat je schoonfamilie met de Jeep zal mogen blijven rondrijden want ik kan me niet voorstellen dat men SUV of jeeps hoe je ze ook wilt noemen, uit het straatbeeld verwijdert zouden worden. Niet dat ik voorstander ben van deze wagen maar als je ze voor beroep nodig hebt. dan is het zo. maar dan vind ik het niet fout dat men deze hard belasten als ze het kunnen afschrijven naar de klanten toe. Net zoals de vrachtwagen.