17th January 2011, 17:24
|
Registered User
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door katrien.anthonis
Reactie: Die Berlusconi toch... Tegenwoordig komt hij niet echt positief in de media. Zijn imago krijgt klappen. Ik weet niet goed of ik wel alles moet geloven van wat in dit artikel staat. Daarbovenop kunnen de vrouwen de waarheid sterk vertekend hebben.
Nu weten de Italiaanse belastingbetalers wat Berlusconi met zijn begeerde centjes uitspookt...
|
Is hij de laatste jaren al positief in de media geweest?
En het feit dat zijn imago klappen krijgt is maar net hoe hij ermee omgaat.
Hij krijgt deze (al dan niet correcte) beschuldigingen al jaren over zich heen, volgens mij is die man daar al gewoon imuun voor geworden.
Het verdraaien van de waarheid is iets wat zeker in overweging genomen moet worden, zeker als er al meerdere van zulke gevallen aan het licht zijn gekomen.
Er zijn nu eenmaal mensen die alles doen om maar in de belangstelling te staan, om hun 'Five minutes of fame' te hebben. En het is best zielig in hoeverre zowel mannen als vrouwen willen gaan om dit te bekomen. Ik denk dan aan 'valse' beweringen dat celebrity-X de vader is van hun kind (in het geval van vrouwen). Of dat ze seks hebben gehad met celebrity-Y (in het geval van mannen en vrouwen).
We moeten dus alles wat in de media komt met een korreltje zout nemen, maar waar rook is, is vuur.
|