Enkele post bekijken
  #2  
Oud 16th January 2011, 14:46
Felix.Luyckx Felix.Luyckx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Antwerpen
Posts: 85
Ik zeg doen.
Daar ik nu zelf in het Reprobatum zit (voor de onwetenden: de studentenclub van Vorselaar) en meewerk aan de organisatie van de TD's, kom ik vaak in aanraking met de 'iet wat lastigere fuifgangers'.
Dit jaar zijn er al zeer vaak 'schermutselingen' geweest. Van wat geduw tot echte vechtsituaties. Het spreekt voor zich dat dit een domper is op de feestvreugde. Wat ook opvalt is dat het vaak dezelfde mensen zijn die betrokken blijken bij vechtpartijen.

Ik hoop dan wel op een eerlijk systeem, dat bepaalt of je al dan niet op de zwarte lijst komt. Na 1 keer betrokken te zijn geweest bij een vechtpartij of schermutseling ben je nog geen doelbewuste feestbederver. Mensen die echter zeer regelmatig betrokken zijn bij vechtsituaties of vandalenstreken mogen wat mij betreft zeker op die lijst geplaatst worden. Het geeft toch een extra gevoel van veiligheid.

Wat de privacy betreft is dit niet echt zo'n groot probleem lijkt me. Maar dit hangt natuurlijk grotendeels af van de manier waarop dit toestel werkt.
Als het toestel enkel maar je naam nakijkt in de zwarte lijst en vervolgens je naam vergeet (als deze niet in de lijst voorkomt) lijkt me dit absoluut geen probleem.
Als het toestel echter je naam opslaat, wat volgens mij totaal overbodig is, dan wordt de privacy natuurlijk wel geschonden.
Met citaat antwoorden