![Oud](images/statusicon/post_old.gif)
13th January 2011, 10:29
|
Don't jugde me.
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door ellen.snoeckx
Maar een normale mens weet dat dat om te lachen is en neemt er geen erg aan, je moet er gewoon mee kunnen lachen en je er voor de rest niets van aan trekken.
|
Mensen kunnen niet lachen. Ze vatten alles als een persoonlijke aanval. Denk maar eens na. Maak eens een grapje onder vrienden. Zij zullen lachen, maar de kans is toch groot dat, de eerste schock van het grapje iemand raakt. Nu moet je het inbeelden dat je grappen maakt voor (wat heb ik hier gelezen, 2 miljoen kijkers?) een heel groot publiek. Friends and foes, thus. Probeer maar eens iets grappig te vinden van iemand die je niet mag. Zelfs als je het grappig vindt probeer je moeite te doen om dat niet te laten blijken aan die persoon.
Ik heb niet altijd gekeken, maar als ik me goed laat herinneren waren er vooral regering mopjes wanneer De Wever er zat. Nu hij er uit is zullen de regering grapjes wel minderen. (Misschien hier en daar nog eentje om te zeggen dat De Wever nu aan de regering aan het werken is in plaats om van hier te spelen of iets in die aard) De Wever ging er ook altijd op in. Misschien wel deels verplicht omdat het net dat is dat voor de kijkcijfers zorgt.
En als De Wever zichzelf heeft laten verliezen dan zullen we wel een patroon gaan zien bij de volgende politici. Als die er ook telkens sneller en sneller gaan uit liggen dan kan het misschien wel echt gepland zijn door De Wever.