Enkele post bekijken
Oud 12th January 2011, 22:22
Jennifer . Verhaegen Jennifer . Verhaegen is offline
Registered User

Reply

Ik vind niet dat reizen enkel is voor mensen 'die het breed kunnen laten hangen'. Wij zijn thuis maar een gewoon gezin en mijn ouders houden van reizen en ze gaan liever eens op reis dan een nieuwe auto of weet ik veel wat te kopen en het is niet dat wij super rijk zijn. Er zijn nu eenmaal mensen die graag reizen en dan ben ik er zeker van dat die mensen of toch een groot deel van die mensen zo goedkoop mogelijk willen reizen. Het is niet omdat je op reis gaat dat je dan met je geld gaat smijten.

Citaat:
Orgineel gepost door Bo.Alpaerts
Ik denk niet dat de toeristenbelasting veel invloed gaat hebben op het aantal toeristen dat de stad bezoekt. Uiteindelijk is reizen alleen al voor mensen die het zich kunnen veroorloven, die het met andere woorden breed genoeg hebben om zich een bepaalde luxe te veroorloven. Mensen die kiezen om te overnachten in een drie- of viersterrenhotel zullen niet malen om 3 euro meer of minder. En eens je dan toch in die stad bent, ga je ook niet in je hotel blijven omdat de museumbezoeken een euro duurder zijn geworden. Het is wel één van de gemakkelijkere manieren om je stadskas te spijzen, maar het blijft hun keuze. En ze zullen de pro's en contra's ook wel afgewogen hebben om tot dit besluit te komen.