8th January 2011, 16:25
|
Registered User
|
|
|
|
Bart De Wever in "De allerslimste mens"
Ik begrijp niet waarom men daar zo'n probleem van maakt dat Bart De Wever meedoet aan "De allerslimste mens ter wereld". Er zijn nog heel wat andere politici die ook meedoen aan TV-programma's. Eva Brems en Rik Torfs namen toch ook deel aan "De allerslimste mens ter wereld". Vorige week zag ik nog dat Caroline Gennez deelnam aan "De Pappenheimers". Terwijl ze nog niet lang geleden het volgende in het nieuws meedeelden: Gennez bevestigt dat ze afhaakt voor "De allerslimste mens ter wereld", tenzij er een nieuwe regering is. "Wie had gedacht dat er in december nog geen regering zou zijn?", klinkt het. Gennez wil zich volledig kunnen richten op de regeringsonderhandelingen ( www.deredactie.be). Ik weet natuurlijk ook wel dat de opnames van "De Pappenheimers" al even achter de rug zijn maar die van "De allerslimste mens ter wereld" waarin Bart De Wever zijn opwachting maakt ook. Ik wil hier eigenlijk alleen maar mee aangeven dat het voor mij geen probleem is dat politici meedoen aan TV-programma's. Bovendien zijn de opnames toch al lang gepasseerd.
|