7th January 2011, 17:35
|
Registered User
|
|
|
|
zie ook discussie die hier ( http://actualiteit.org/forums/showthread.php?t=32311) al gevoerd werd.
Ik blijf erbij, ik vind het nog altijd wrang dat hij daar de plezante nonkel ligt uit te hangen op tv, terwijl dit land nog altijd geen regering heeft en er mogelijk serieus onder te lijden heeft. Het is crisis, er moet dringend iets gebeuren: is het dan niet beter om compromissen te sluiten ipv hardnekkig bij je standpunt te blijven? Er is al zoveel moeite gedaan, en telkens stuiten pogingen weer op een 'nee' van N-VA en anderen.
En ook al heeft hij geen afspraken gemist door de opnames (dat zou er nog eens moeten bijkomen...), is het gewoon geen goede timing: overdag politieke crisis oplossen, 's avonds flauwe mopjes vertellen... het rijmt niet...
Dat is ook de toon uit het artikel van de Washington Post denk ik, die journalisten kunnen er ook niet echt bij wat die man bezielt: misschien de frisse blik van een buitenstaander? Want geef toe, veel mensen kunnen veel van Bart de Wever hebben, gewoon 'omdat het zo'ne grappigen is'...
(je ziet, ik ben niet echt een fan van hem... )
|