25th December 2010, 00:28
|
|
Registered User
|
|
|
|
Niemand had dit zien aankomen...
Ik kijk vaak in de krant en lees zulke onderwerpen met een "bril" wat voor een monster heeft deze ravage aangericht... tot de ver-van-mijn-bed-show in mijn vriendenkring toesloeg. Nick was een vriend/collega van mij, tevens één van de beste mensen die ik kende. C. is een meisje die ik elke zomer zag en een aantal keer les aan heb gegeven. Mijn maag is deze week al vele keren omgedraaid telkens ik de krant opensloeg...
Dit is niet gedaan door de man die ik al jaren ken. Tevens kan ik er niet omheen dat de kranten hem afschilderen als een stalkende lkr... In plaats van een man die problemen had om een relatie af te sluiten, zoals dit wel meer voorkomt in onze maatschappij. Het is erg dat deze "verboden romance" zo is uitgedraaid. Het enigste respect dat ik nog kan opbrengen voor de kranten is dat ze de brief die aan C. gericht was niet in het groot in de krant gesmeerd hebben in tegenstelling tot Nick zijn afscheidsbrief...
Ik hoop dat C. er helemaal terug bovenop komt
Ik heb het nog altijd moeilijk dat Nick grote oorzaak is van dit drama. Omdat hij geliefd was door zo veel mensen en overal een voorbeeldfunctie had...
Indian political and spiritual leader (1869 - 1948)
|