Enkele post bekijken
  #3  
Oud 22nd December 2010, 14:10
Nathalie.Tilemans Nathalie.Tilemans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Berlaar
Posts: 69
Citaat:
Het klimaat wordt extremer, warmer, droger en kouder.

Hoe kunnen ze nu in dezelfde zin beweren dat het zowel kouder als warmer wordt? Dat lijkt mij nogal tegenstrijdig...
In plaats van zo op hol te slaan door "extreme weersomstandigheden" en deze meteen toe te schrijven aan de 'opwarming' van de aarde, zouden ze beter eerst eens nadenken vooraleer ze zo'n dingen beweren.
Het is makkelijk om op twee paarden tegelijk te wedden, dan heb je altijd gelijk: als het warmer wordt, heb je gelijk, en als het kouder wordt ook...

Ik herinner mij van vroeger en van de foto's van vroeger dat er elke winter een mooi pak sneeuw lag. De weersomstandigheden van de afgelopen maand zijn dus niet abnormaal. Het verschil met vroeger is dat er vroeger minder mensen op de baan waren. Nu nemen heel veel mensen de auto naar het werk. Er zijn dus veel meer auto's op de baan dan vroeger. En iedereen verwacht dat de baan voor hem vrijgemaakt wordt. Als de banen er heel slecht bij liggen, dan kan je toch nog altijd op zoek gaan naar alternatieven...

Of dat de aarde nu opwarmt of afkoelt, ik weet het niet. Als ze toch zo graag daar onderzoek naar doen, dan zouden ze beter eerst een degelijk onderzoek op poten zetten, vooraleer ze overhaaste conclusies trekken uit onderzoeken die alleen hun kant van het verhaal tonen en de andere kant van het verhaal mooi verzwijgen. Want dat is wat ze momenteel doen...
Met citaat antwoorden