Enkele post bekijken
  #2  
Oud 21st December 2010, 09:54
Stefan.Scheltjens Stefan.Scheltjens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Bevel
Posts: 69
Jammer dat, net nu het percentage van werkloze autochtone Belgen aan het dalen is, er weer een nieuwe groep werklozen expansief aan het groeien is. Dit toont nogmaals hoe dringend we een degelijk regularisatiebeleid MET migratiebeleid nodig hebben. Ik vind het ook jammer dat ons belastingsgeld, dat we opzij zetten voor vluchtelingen die hulp nodig hebben (politieke vluchtelingen die wegvluchten van oorlog), opgesoupeerd wordt door de economische vluchtelingen. Deze laatsten zijn op zoek naar meer rijkdom, en migreren daarom naar ons land. Ik vind het niet meer dan begrijpelijk dat ze voor zichzelf een betere toekomst willen vrijwaren, maar ik begrijp niet dat een aanzienlijk gedeelte van deze mensen niet inziet dat 'naar België komen' geen voldoende voorwaarde voor rijkdom zou mogen zijn! België is NIET de pot met goud aan het einde van de regenboog! Wie hier wil komen werken om een betere toekomst te verdienen is wat mij betreft meer dan welkom, maar hier wat komen belastingsgeld trekken terwijl je perfect voor jezelf kan zorgen als je je ook maar een beetje zou inspannen...
Met citaat antwoorden