Enkele post bekijken
  #2  
Oud 18th December 2010, 13:42
Lies.De.Kock Lies.De.Kock is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Geel
Posts: 74
De regering wil de toestand van ons milieu zo lang mogelijk rekken door allerlei normen op te leggen. Ik begrijp dit wil, verbetering is niet meer mogelijk hiervoor is de aarde te hard vervuild , dus we moeten op zoek naar alternatieven om onze huidige situatie zo lang mogelijk te rekken.

De overheid stelt normen op bijvoorbeeld bij het bouwen van een huis. We moeten alternatieve energiebronnen instaleren. Maar is dit wel mogelijk voor iedereen? Deze 'toestanden' kosten heel wat geld! Ik kan me best inbeelden dat iedereen dit niet kan veroorloven.

Op subsidies moeten we niet rekeken , kijk maar eens naar de kwestie omtrent zonnenpanelen. In het begin ontvingen de eigennaars een mooie royale som, voor de extra energie die ze zelf opwekten. Maar de gewone energiebetaler betaalde hiervoor mee! Gevolg de subsidies gingen naar beneden. Als je nu nog zonnenpanelen wil installeren heb je dus bijna niets aan subsidies met als gevolg dat je jouw installatie maar op heel lange termijn kan terugverdienen.

Wie kan dan nog alternatieve bronnen veroorloven? Juist enkel de mensen die over veel geld beschikken. De vrees van Isabell is dus best gegrond, in de toekomst kan bijna niemand nog een huis bouwen. Tenzij je over een mooie grote spaarpot beschikt.
Met citaat antwoorden