16th December 2010, 11:01
|
[Joëlle]
|
|
|
|
Eigen mening:
Persoonlijk vind ik "beepen" maar niks. Natuurlijk zijn die woorden niet aangenaam om te horen, maar de "beep" is meestal net zo onaangenaam. Doen ze dit enkel voor de vrome Amerikanen, die het mentaal niet aankunnen om zulke woorden te horen, dan raad ik hen gewoon aan geen televisie meer te kijken, of mee te gaan met hun tijd. Tijden veranderen.
Als een liedjes, bijvoorbeeld op youtube, gebeept wordt, erger ik mij dat mateloos aan. En het is niet zo dat ik niet kan raden wat er hoort te staan. Het neemt wat van het leuke van het liedje weg.
Hetzelfde met films, het is gewoon heel irritant en als je niet weet wat er hoort, verzin je wel een woord waarvan je weet dat het gebeept wordt.
Tevens wil ik duiden op het feit, dat de woorden die gebeept worden, op andere plaatsen heus wel terugkomen. Op het internet, tijdens een ruzie op straat waar je toevallig langsloopt, in je vriendengroep,...
Al bij al zouden ze er niet zo'n heisa rond moeten maken, want het is net op die manier dat ze een taboe creeeren rondom deze woorden. Amerikanen overdrijven hier echt in, dus het is een goede zaak dat de wetgeving wat minder streng gaat worden.
|