16th July 2005, 19:48
|
|
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door katleen
Ik heb die film ook gezien.. Welke scène bedoel je dan?
|
Aangezien het een nogal 'ingewikkelde' film is kan ik moeilijk de exacte scene geven en de volgorde enz. maar op een gegeven moment zijn ze terug kleine kinderen en heeft het personage van Jim Carrey (sla me dood voor zijn naam, hoewel ik hem pas gezien heb ) juist een duif doodgemept op aandringen van zijn jeugd'vrienden', waarna zijn vriendin hem meeneemt naar hun huis waarop ze een 'stikspelletje' beginnen spelen. Het meisje gaat op de jongen zitten en drukt een kussen op zijn gezicht waarna hij nogal uitbundig begint te spartelen. Als ik mij niet vergis flitst het beeld dan naar het heden (in zijn geheugen) en doen ze dat daar nog eens waarbij hij 'speelt' dat hij echt gestikt is... meisje natuurlijk hevig geschrokken, hij lachen, beide lachen enz...
De film is wel de moeite waard, hoewel hij soms nogal moeilijk te volgen is...
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|