Enkele post bekijken
Oud 15th December 2010, 21:13
Davy.Lostermans's Avatar
Davy.Lostermans Davy.Lostermans is offline
Registered User

Zoals iedereen kan ik me vinden achter het standpunt van "teveel is trop, trop is teveel".
Wij moeten inderdaad aan onze medemens steunen en helpen, we moeten inderdaad solidair zijn, maar we zijn geen salvation army! Er is een grens. Ik wil gerust meer belastingen betalen als het helpt hun land terug op poten te zetten, maar het is geen oplossing om al die migranten en illegalen te gaan uitnodigen in ons land. Wij zitten als Belgen zelf tot onze oren in de shit op politiek en economisch vlak en toch vormen wij een soort walhalla voor al deze vluchtelingen.
Heel veel van die mensen worden naar hier gebracht door mensensmokkelaars onder het mum van "huisje, boompje, beestje". Eenmaal hier worden ze aan hun lot overgelaten. Uiteindelijk moeten we eenmaal een stop gaan invoeren. Deze moest er eigenlijk al lang zijn. Straks zijn er meer vreemdelingen in ons land dan nog "echte" Belgen. Dit klinkt nu misschien uitermate grof, maar daar gaan we naartoe.
De ideologieën van het Vlaams Belang hebben zich gebrandmerkt in het denkbeeld van onze mensen en zijn al niet erg gesteld op dit fenomeen.
Ik heb niks tegen de migranten en vreemdelingen, laat staan dat ze ons land als de hemel aanschouwen, maar uiteindelijk zijn wij geen oplossing voor hun probleem. Hierdoor is het ook moeilijker om zich aan te passen aan onze maatschappij en veroorzaakt dit vervolgens weer andere problemen. Wij zijn de VS niet na WOII, toen zijn ook heel wat mensen van heinde en ver afgereisd naar Amerika om daar een nieuw leven te beginnen onder het mum van de american dream.
Maar uiteindelijk is de emmer al overgelopen en moet er halt geroepen worden tegen deze "invasie". Ipv dat ze naar hier komen, moeten we gewoon gaan bekijken hoe we het voor hen beter kunnen maken ginder. Want gaan blindstaren op de luxe hier is niet de oplossing, het maakt ons tenslotte ook niet "gelukkig". De grootmachten op deze planeet zouden beter zich gaan focussen op deze problematieken ipv oorlog te voeren voor de oliereserves op deze planeet, met het masker van "anti-terrorisme".
Met citaat antwoorden