15th December 2010, 20:23
|
Registered User
|
|
|
|
Op de autosnelweg kan dit volgens mij inderdaad een efficiënt systeem zijn, maar op andere wegen heb ik hier zo mijn twijfels over.
De kans dat je een keer moet remmen of stilstaan op een traject is namelijk heel erg groot, en dan is er geen enkele controle meer, want dan kan je weer veel te snel rijden. Ook vraag ik me af hoe ze rekening zouden kunnen houden met verkeerslichten. Want hiervoor moeten mensen afremmen en terug optrekken, en dit kan men toch niet meten? 7
Maar voor autosnelwegen vind ik het wel een goed idee. Hardrijders zullen zich waarschijnlijk alleen op het traject aan de snelheidsbeperking houden maar dit is in ieder geval al langer dan dat ze dat doen bij flitspalen.
Toch vind ik flitsauto's nog altijd het beste idee, ze zijn onvoorspelbaar en ze kunnen overal staan. Je moet al heel goed kijken voor je ziet dat je een flitsauto passeert dus hier kan je moeilijk voor afremmen. Als er een systeem is waardoor ik me aan de snelheidsbeperking houd zijn het de flitsauto's wel.
|