Enkele post bekijken
Oud 14th December 2010, 19:02
lien.lauwers lien.lauwers is offline
Registered User

Dit is natuurlijk een ernstige zaak, als ik ouder was zou ik er sterk aan beginnen twijfelen om mijn kind nog wel naar een crèche te sturen. Als je zelfs dit in vraag moet stellen,waar gaat het dan met de wereld naartoe? Er gebeuren steeds meer van zulke onmenselijke dingen. Ik vraag me dan ook steeds af hoe deze mensen( de personen die de feiten pleegden) zo zijn geworden, m.a.w hoe ze zijn geëvolueerd naar een onmenselijke wezen. Daar moeten toch maatschappelijke redenen voor te vinden zijn? Daarnaast is er met deze gebeurtenis nog maar eens bewezen wat voor een lakse bestuursvorm wij hebben. Waarom werden deze twee moeders twee jaar geleden niet geloofd? Ik denk niet dat men in andere landen zo gehandeld zou hebben... Ik hoop dat men nu eindelijk een strengere wetgeving zal voorzien en men deze ook daadwerkelijk naleeft. Misschien moet men er toch maar eens aan denken de doodstraf terug in te voeren? Al is dat natuurlijk niet verantwoord voor psychologische gevallen, zoals hier wel het geval zou kunnen zijn.
Met citaat antwoorden