8th December 2010, 20:55
|
Registered User
|
|
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Dessel
Posts: 114
|
|
Ik kijk regelmatig naar volt en het was inderdaad altijd leuk om te kijken hoe elke aflevering bijna elk product sneuvelde ten opzichte van de beloften van de producent.
Ik heb mezelf altijd afgevraagd of reclame wel 'echt' was. Wast dash witter dan een ander product, worden onze botten beter van producten als yakult, enz.
Afgelopen zomer, mede door het WK voetbal, waren de power balance bandjes ook een enorme hype. Ik geloofde echt niet in deze techniek, ik heb al mijn vrienden die het hadden uitgelachen met het feit dat ze het aandeden. Maar toen hebben ze op mij enkele tests gedaan en die bleken echt te werken. Ook in de winkel deed de verkoper testen met mij, toen deze ook bleken te werken heb ik beslist er ook 1 te kopen. Wat blijkt nu uit een reportage van volt, dat deze helemaal niet meer evenwicht bieden. Dus zelfs als men dingen bij je kan aantonen, geeft dat nog geen reden om de reclame voor 100 procent te vertrouwen.
Filmpje power balance: http://www.youtube.com/watch?v=6gIM...feature=related
Filmpje volt over dit 'fenomeen': http://www.youtube.com/watch?v=1onqsgQUb5k
|