Onderwerp: 'Daar is de camera'
Enkele post bekijken
Oud 7th December 2010, 19:44
Birgen Birgen is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door Paulien.Detailleur
Ik zag dit fragment gisteren als hoofdpunt op het Journaal, duidelijk uitgezonden om Leterme een zoveelste keer te vernederen en te onthalen op boe-geroep. Het is absoluut niet Leterme die daalt in mijn achting, dan wel de VRT.

Ivan De Vadder gedroeg zich op de Vlaamse televisie als een verwende kleuter die zijn zin niet krijgt. Dit verongelijkt journalistje lijkt maar niet te begrijpen dat in een politiek debat de geïnterviewde centraal staat, niet de interviewer, en daar kan hij blijkbaar niet mee leven. Wat hier door de VRT dus afgeschilderd wordt als 'Leterme gaat over de schreef' en jammer genoeg door een hoop mensen klakkeloos overgenomen wordt, was eigenlijk gewoon een schreeuw om aandacht van een gefrustreerde journalist.

VRT: slecht bezig!!

Helemaal niet akkoord met deze stelling.
Ten eerste vind ik dat de interviewer het gesprek moet leiden... DIT WIL ZEGGEN dat de geinterviewde de vragen moet beantwoorden die gesteld worden. Als je denkt dat Letereme gewoon zijn beleid mag doen dan vind ik dat elke partij dat moet komen doen... Hij weet als hij in de zevende dag zit dat hij de vragen moet beantwoorden of stellingen verdedigen die gesteld worden. NIET gewoon klakkeloos beginnen zeveren zonder ook maar een aspect van de vraag te beantwoorden. Hierdoor vind ik het niet abnormaal dat De Vadder onderbreekt om zijn vraag beantwoord te willen horen. Het is tenslotte De Vadder zijn show.. niet Leterme zijn show... Ik vind het niet meer dan normaal dat een politieker bekogeld wordt met zo'n vragen. Dan moet hij maar geen politieker worden en als een struisvogel zijn kop in de grond te steken.

Maw als je de weg vraagt aan iemand en deze begint te vertellen wat hij die dag gedaan heeft kan je dit ook geen '****' schelen! je wilt gewoon dat je vraag beantwoord wordt.
Met citaat antwoorden