7th December 2010, 18:49
|
Registered User
|
|
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Arensdonk
Posts: 117
|
|
Het artikel bevat inderdaad heel veel waarheid.
De laatste tijd is het aanbod in alles veel groter geworden. Gisteren was het Sinterklaas en dat betekent dat mensen de afgelopen weken enorm veel reclameboekjes hebben aangekregen. Ik verschiet elke keer opnieuw als ik zo'n reclameboekje over speelgoed bekijk. Kinderen hebben de dag van vandaag massa's mogelijkheden. Toen ik klein was, waren mijn poppen nog gewoon simpele, plastic poppen. Tegenwoordig zijn het bijna echte baby's. Ze kunnen eten, wenen, plassen, praten,...
Uiteraard heeft het grote aanbod in alles ook zijn voordelen, want consumenten krijgen meer mogelijkheden. Toch moet men oppassen met dit overaanbod, want mensen worden volgens mij steeds 'hebberiger.' Steeds merkkledij willen dragen, merkproducten eten,... zijn hier bekende voorbeelden van.
Eerlijk gezegd begrijp ik mensen die zo'n instelling hebben niet zo goed. Ik hecht totaal geen belang aan merken e.d. De goedkopere producten/kledij zijn in de meeste gevallen niet slechter (in tegendeel) dan de duurdere.
|