Onderwerp: 'Daar is de camera'
Enkele post bekijken
Oud 6th December 2010, 11:03
Jolien.Cop Jolien.Cop is offline
Registered User

'Daar is de camera'

'Daar is de camera'

Premier Leterme kwam in De Zevende Dag zijn mank lopende asielbeleid verdedigen, maar het werd een vaudeville. Journalist Ivan De Vadder kreeg het op zijn heupen toen Leterme zijn vragen straal negeerde.
Hij vroeg of de premier zijn beleid kon uitleggen aan mensen die op straat slapen. Leterme praatte onverstoorbaar door, waarop De Vadder rechtstond: 'Premier, ik probeer even een vraag te stellen. Zal ik anders gewoon verdwijnen? Dan kunt u rustig verder doen. Ja, daar is de camera.'

Leterme maakte zijn regeringsmededeling af alsof er niets aan de hand was. De Vadder stelde geen enkele vraag meer en sloot het interview af met 'Dank u wel.'

Leterme reageert ironisch: 'Ach, dit kan de besten overkomen. Ivan De Vadder had al een slecht debat achter de rug met parlementsleden. Hij was wat het noorden kwijt.' De Vadder zegt dat hij zijn ziel liet spreken.vrt

Bron: De Standaard

Mijn mening: Als ik dit gisteren zag tijdens de zevende dag schrok ik wel even. De zevende dag is een programma waar gedebateerd moet worden. Dit had Yves Leterme toch niet zo goed begrepen. Op dit moment valt Leterme heel laag bij mij. Je doet zoiets toch niet!? Of zat er een bepaalde reden achter? Naar mijn mening praat je toch niet onverstoorbaar verder als iemand je een vraag probeert te stellen.
Met citaat antwoorden