6th December 2010, 00:48
|
Registered User
|
|
|
|
Ik geef Willem volledig gelijk. Ons land staat mijlen ver achter op andere landen als het gaat om voetbalinfrastructuur. En dan heb ik het niet alleen over de stadions, maar vooral over de accommodatie van de trainigsvelden. De velden hier in België zijn rampzalig. Bij de minste sneeuwval zijn er een hoop afgelastingen. Je moet eens naar de velden kijken in Italië. Dat is een gigantisch verschil. En we kunnen het niet steken op de winters die wij hier hebben, want die hebben ze in Italië even zeer. En zoals Willem zegt komt er van vernieuwing hoogst waarschijnlijk niks meer van in huis. Terwijl België dat zo hard nodig heeft. En dan heb ik het, zoals Willem ook al reeds zei, nog niet gehad over onze wegen. Onze wegen zijn zowat de slechtste van heel Europa. Als je op de autosnelweg in Nederland rijdt en je komt België binnen, dan moeten ze heus geen bord plaatsen van dat u België binnenkomt. Dat hoor je gewoon aan de weg waar je overrijdt. Het WK was het ideale concept om al deze problemen van de baan te vegen. Soms heeft een land een groot project nodig om te verbeteren. In België is dit zeker en vast het geval!
|