5th December 2010, 22:30
|
Registered User
|
|
|
|
Dit is typisch België gewoon, de politiek komt er nooit uit en blijven altijd eindeloos discussiëren en waar eindigt het nergens! Het asielbeleid moet dringend verbeterd worden, maar ik heb nog bedenkingen bij het plan van de overheid. Nu moet er plots haast achter gezet worden, maar waarom hebben ze zo'n grote achterstand gemaakt? Dit begrijp ik niet, dan hebben ze dit probleem toch steeds achteruit geduwd of vermeden. Dus ik hoop dat ze ook nu nog steeds de juiste procedures gaan doen voor de asielzoekers en dat ze niet zomaar iedereen in België laten komen. Want dan gaat het Belgische volk zich er pas aan ergeren.En dan verliezen ze weer het vertrouwen in de politiek. En dit kan de politiek nu wel vermijden denk ik. Als er op het nieuws komt dat asielzoekers in hongerstaking gaan of... om asiel te krijgen dan erger ik mij hier aan! Ze moeten ook maar geduld hebben zoals alle andere asielzoekers of terug gaan naar hun eigen land. Ook de asielzoekers moeten maar blijven wachten, waardoor deze hier ook weer slecht gezind door worden. Ik hoop dat de politiek nu het probleem kan oplossen en dat dit opgelost blijft zodat de politiek zich terug kan focussen op hun situatie over de eventuele verkiezingen.
|