3rd December 2010, 13:34
|
Registered User
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door guus.wuyts@hotmail.com
Mijn mening:
Deze uitbarsting toont weer maar eens hoeveel geluk wij hier in België hebben omdat wij zoiets nooit mee moeten maken. Ginder in Indonesië barst deze vulkaan om de 4 à 5 jaar uit. Dat is niet voor te stellen. Mensen die er wonen moeten elke keer geëvacueerd worden en moeten daarna alles terug opbouwen. Als je naar de link klikt die ik onderaan het artikel heb bijgezet. Kan je foto's zien van het dorp ginder, na de uitbarsting. Verschrikkelijk gewoon. Ook het filmpje is onvoorstelbaar. het lijkt wel decor van een zwart-wit film.
|
Misschien even een rechtzetting van mijn artikel.
Ik ben bij dat artikel waarschijnlijk veel te ver ingegaan op het sensationele rond dit gebeuren zoals het filmpje. Misschien moeten we eerst is bij onszelf kijken. Misschien ligt het wel aan ons dat er tegenwoordig zoveel natuurrampen gebeuren. Wij zorgen voor de opwarming van de Aarde. En dan vooral de grote gebruikers zoals de rijkere Europese landen en de Verenigde Staten. Eigenlijk is het wel erg dat wij er geen extreme gevolgen van dragen en mensen in de armere landen wel, terwijl zij helemaal niet zo'n grote ecologische voetafdruk hebben.
|