Enkele post bekijken
Oud 2nd December 2010, 22:41
Davy.Lostermans's Avatar
Davy.Lostermans Davy.Lostermans is offline
Registered User

Reactie op Lien en Femke: het maakt niks uit welk beroep je nu doet of wat je in je vrije tijd doet. Ergens kan ik er inkomen dat Gennez bedoelt dat er nu dringender zaken op het programma staat.
Bart De Wever profileerde zichzelf bij de laatste verkiezingen als de "grote man" die alle problemen zou kunnen aanpakken en van de baan zou kunnen vegen. Hij zei dit niet met dezelfde woorden maar zoals natuurlijk elke politicus, gaat hij praatjes verkopen om zen waar aan de man te brengen. Als hij niet zo rad van tong was, had hij nooit al die stemmen gekregen. Ondertussen zijn we al een aantal maanden verder en uiteindelijk staan we nog altijd even ver, maw. nergens.
Het imago van de politici is momenteel niet om van naar huis te schrijven en zij moeten tenslotte de regeringscrisis gaan oplossen. Bart De Wever begint zich echt als een blaaskaak te gaan gedragen op dit moment en altijd de schuld in de schoenen van Di Rupo en zijn PS te schuiven.
Ik heb niets tegen het programma(integendeel, bangelijk programma), maar om de flauwe plezante te gaan uithangen op TV, terwijl we al ondertussen een aantal jaar op zoek zijn naar een stevige en sterkte regering...
De geloofwaardigheid is nu ver te zoeken bij het gewone volk en zeker als De Wever nu gaat meedoen alsof er niks aan de hand is. Het 'au serieus' nemen van zijn daden zal alleen niet meer zo goed lukken.

Uiteindelijk kan het mij niet boeien of hij mee doet of niet, er zijn ergere dingen. Momenteel is het allemaal wat overroepen en is het wat bekvechten tussen de SP.A en N-VA als kleine kinderen. Het zijn allemaal van hetzelfde laken een broek, niet meer niet minder.
De dag dat er een 'slimmerik' op de tafel van het parlement/senaat gaat kloppen en een regering in elkaar krijgt, zal nog lang op zich laten wachten. Dat wordt een historische dag.
Met citaat antwoorden