Enkele post bekijken
Oud 30th November 2010, 23:48
Davy.Lostermans's Avatar
Davy.Lostermans Davy.Lostermans is offline
Registered User

Ergens begin ik me toch af te vragen of dit een ontwikkelingsland gaat blijven of niet. Als ze zo blijven verder doen. Die mensen hun wereldbeeld is klein en bekrompen. Het katholieke geloof hebben ze vroeger met moeite leren accepteren en aanleren, typisch veel gelijkaardigheden met de visie van de algemene katholieke kerk. Zij staan ook heel negatief tegenover het holebi bestaan of milieu. Kijk maar naar de uitspattingen van Léonard en van Benedictus de laatste tijd. Waarom is begrip voor de keuze die iemand maakt zo moeilijk? Is dat uit penisnijd? Uit frustratie dat ze een knoop in hun fluit hebben moeten leggen? Geen seksueel contact? Ahnee, want ze gaan het op kinderen botvieren. De katholieke kerk is de grote schandvlek van deze wereld naast de zovele andere.
Een tijd terug was ik geschokt van een fragment die ik op televisie had gezien over hoe een afrikaanse priester aan zijn mensen uitlegde dat homorelaties des duivels zijn. En de manier waarop hij dit verwoordde was bijna op kleuterniveau: "...they eat each others poepoe and lick each other's anus". Hij beklimatiseert dit helemaal in het negatieve. Ze brainwashen de lokale bevolking door die propaganda's. Holebi's zijn exat dezelfde mensen zoals iedereen op deze wereld. Ruimdenkendheid is toch iets dat nog lang op zich zal laten wachten in deze landen.
Met citaat antwoorden