Enkele post bekijken
Oud 30th November 2010, 15:28
Tom.Vlaminck Tom.Vlaminck is offline
Registered User

Als ik het goed verstaan heb zouden de verkiezingen niet rechtsgeldig zijn omdat 56 van de 1500 kiesbureau's niet open zijn gegaan?
Oké dan heeft er ongeveer 3% van de bevolking niet kunnen stemmen, maar zover ik gelezen heb zou dit geen verschil gegeven hebben in de uitslag, waarom zou de uitslag dan niet rechtsgeldig zijn?

Een andere zaak had het geweest als het wel maar een klein verschil was en de 3% stemmen die niet gebeurd zijn wel een invloed zouden kunnen hebben.

Om te reageren op de geld-kwestie, is dit niet altijd zo?
Er worden honderden, misschien wel duizenden acties opgezet voor goede doelen, maar van hoeveel van deze acties geraakt het geld wel degelijk bij de bestemming en blijft het niet tussenin ergens bij een machtspersoon steken?
Dit is uiteraard fout, maar ik vrees dat hier niet veel aan te doen valt. Dit is niet enkel bij armoedebestrijding en noodhulp zo, maar bij alles, er zal altijd wel een machtspersoon zijn die met de eer of het geld gaat lopen.

Misschien moeten hier omtrent gewoon eens betere afspraken gemaakt worden tussen regeringen en hulpinstanties zodat zo'n toestanden niet meer of minder zullen voorvallen?
Met citaat antwoorden