Enkele post bekijken
Oud 30th November 2010, 14:42
Kimberly.Nuyts Kimberly.Nuyts is offline
Registered User

Het is inderdaad niet meer dan normaal dat de grote verdieners hun duit in het zakje doen om de staatsschulden af te lossen. Amerika heeft een enorme kloof tussen de rijkste en de armste burgers. In het artikel is ook te lezen dat het "gewone" werkvolk vaak hogere belastingen moet betalen dan de rijkere mensen. Dit vind ik ronduit schandalig. Deze mensen hebben al geen geld om een ziekteverzekering te betalen en moeten enorm hard werken om hun kinderen een beetje een deftige scholing te kunnen geven en wat krijgen ze ? Een belachelijk hoge belasting.

In Amerika moeten er redelijk wat zaken op orde gesteld worden en de belastingen zijn er één van. Ik ben wel blij dat er ten minste rijke Amerikanen zijn die zelf inzien dat Obama niet goed bezig is. Het is goed dat zij meer belastingen willen betalen om zo de last op de schouders van hun medeburgers te verlagen.

Obama heeft bij de midterm-verkiezingen geen al te goed resultaat gehaald en hoopt door de Bush-maatregel niet af te schaffen. Dit doet hij volgens mij op de foute manier. Zou hij niet beter de belastingen voor de rijkere verhogen en die voor de "armere" verlagen, zodat alles in Amerika wat eerlijker verloopt? Misschien moet hij al eens beginnen met zich aan zijn belofte te houden van tijdens de verkiezingscampagne in plaats van deze nu reeds te verbreken.
Met citaat antwoorden