Enkele post bekijken
Oud 29th November 2010, 20:46
Summa.Wastyn Summa.Wastyn is offline
Registered User

Dit is natuurlijk een drama. Ik vermoed dat deze vrouw aan zwangerschapsontkenning. Ze was 41 en had al 2 kinderen, een derde hoefde er echt niet bij en dus negeerde ze angstvallig haar zwangerschap. Natuurlijk had het allemaal beter geweest als ze voor abortus had gekozen of als ze in reine was gekomen met haar zwangerschap. Men zegt dat zwangerschapsontkenning niet zo vaak voorkomt, maar tegenwoordig schrik ik er toch van hoe frequent je dit in het nieuws hoort.

Dat die vrouw in ontkenning was, helemaal in schok en impulsieve beslissingen had genomen tot daar aan toe.. Maar wist die vriend dat zij zwanger was, heeft hij niet op haar ingepraat en heeft hij daarna haar geholpen om haar baby te vermoorden? En heeft de moeder inderdaad het kindje vermoord en niet de vriend? Dat hij de hele dag geen hulp mocht gaan halen vind ik ook maar een zwak argument. Als je vriendin ligt dood te bloeden ga je gewoon hulp halen, je denkt daar niet twee keer over na. Ik stel mij dus vragen bij de rol van haar vriend.
Met citaat antwoorden