29th November 2010, 11:37
|
Registered User
|
|
|
|
Ik schrik ook niet van deze resultaten. Doordat het geluid veel te luid staat in de cinema ga ik er ook niet zo vaak naartoe. Het is soms echt storend dat het geluid zo luid staat. Ik vind dat ze hier zeker maatregelen voor moeten hebben, zodat het terug aangenaam wordt om een film te gaan zien in de bioscoop. Het is zeer goed dat men hier eens onderzoek naar heeft gedaan, zodat men het probleem kan oplossen. Want het zou erg zijn als meerdere mensen na een bezoek aan de bioscoop oorsuizingen,... zouden krijgen. Zo kan het wel eens zijn dat de bioscoop minder klanten gaat hebben omdat het geluid ta hard staat. Ik ga enkel nog maar naar de bioscoop voor een film die ik echt wel zien, maar echt niet voor mijn plezier eigenlijk want ik ben altijd blij dat ik buiten kom in stilte. Het stoort mij vooral erg dat ze het geluid in het begin testen door een fragment waarbij ze het geluid op het maximum zetten. Ik bedek dan steeds met mijn handen mijn oren zodat ik zo weinig mogelijk van dit geluid opvang.
|