Enkele post bekijken
Oud 29th November 2010, 01:01
michaël.roothooft's Avatar
michaël.roothooft michaël.roothooft is offline
Registered User

Het is inderdaad een mooie reden om nog eenste feesten en zich mooi op te tutten maar is dit echt allemaal nodig? Ik vind persoonlijk dat het allemaal nogal banaal is . Je mag natuurlijk zo'n bal geven ( helemaal niets op tegen). Maar misschien kun je zo'n bal beter geven om te vieren dat ze nog kuis zijn en dat hun papa nog de belangrijkste man is in hun leven. DAt lijkt mij veel logischer dan te zweren voor god " ik zal niks vies doen " . Tuurlijk kunnen die meisje dat nu wel zeggen dat ze zich wel zullen onthouden en zweren dat ze nooit intiem zullen zijn met hun partner voor het huwelijk. Hoewel er in de maatshappij keer op keer wordt bewezen hoe makkelijk het is om mensen wat voor te liegen. Wat kunnen die kinderen op die leeftijd al weten over seks. De meisjes van 16 of ouder zullen wel serieus zijn maar al die daar onder zitten kunnen dat dan toch al niet zweren. Op die leeftijd was ik nog volop bezig met lego en pokemon ( meisjes intresseerden me niet of waren gewoon saai om mee om te gaan )dus wat zouden zij dan al meer weten dan ik. Kortom het is een leuk idee maar volledig onnodig omdat toch 88% de belofte zou breken. Als je het niet wilt voor het huwelijk doe het dan voor jezelf en niet voor god of ouders.
Met citaat antwoorden