Enkele post bekijken
  #3  
Oud 28th November 2010, 11:36
EvelienBroeckx EvelienBroeckx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Arensdonk
Posts: 117
Ik zou graag even mijn mening beter verantwoorden, want blijkbaar kwam het verkeerd over.

Stef heeft gelijk als hij zegt dat men de straffen in die wijk niet streng genoeg kan maken. Er moet iets aan dat probleem gedaan worden, want het is onaanvaardbaar dat mensen zich onveilig voelen in hun eigen leefomgeving.
Toch blijf ik bij mijn standpunt, namelijk dat die hele situatie nadelig is voor de uitbaters van horecazaken. Men kan beter iets doen aan de kern van het probleem. Door de café's e.d. vroeger te sluiten, lost men de oorzaak van het probleem niet op.
Zoals Stef zegt, gaat er niemand graag uit in een gevaarlijke wijk. Door horecazaken vroeger te laten sluiten, zal hier geen verandering in komen. Men moet andere oplossingen zoeken, zoals bijvoorbeeld meer politie op straat.

Het is spijtig dat het zo ver gekomen is. Als sommigen niet zo belachelijk zouden doen en zich gewoon aan de regels zouden houden, dan zouden er ook niet zo'n drastische maatregelen moeten genomen worden. Het zou voor iedereen veel plezanter en leefbaarder zijn.
Met citaat antwoorden