Enkele post bekijken
Oud 27th November 2010, 20:17
Sanne Lievens Sanne Lievens is offline
Registered User

Nu treed ik waarschijnlijk in herhaling van vele mensen maar dit artikel bewijst nog maar eens hoe gevaarlijk de sites als twitter en facebook zijn. Langs ene kant vind ik dit ook wel beetje overdreven. Mensen weten ondertussen wel dat wat je post op zulke sites, bijna iedereen kan lezen en je daarmee kunnen confronteren. Ik vind ook wel dat mensen iets te snel een conclusie trekken over een post van iemand. Neem nu dat voorval in Belgie van de politiek. " Zet de champagne al maar klaar". Waarom zou dit op de kanker van Marie-Rose Morel slagen die net daarvoor bekend is gemaakt. Is er nooit een moment geweest dat sommige mensen dachten dat Bart Debie, die nu uit het vlaams belang is gezet, ook nog een privé leven heeft en daar misschien goed nieuws heeft gekregen waardoor hij champagne wilt drinken? Ik wil hier maar mee zeggen dat sommige mensen te snel conclusies trekken over een bepaalde post. Trek pas een conclusie als je eenmaal de achtergrond van de post kent, en pas zeker weet waarover het gaat. Net als in China nu, die mensen bedoelen misschien iets helemaal anders en toch moet die vrouw een jaar op werkkamp.
Gewoon nog een gouden tip: Wees gewoon voorzichtig met wat je post op zulke sites want ik denk niet dat de situatie snel gaat veranderen, waarmee ik dus bedoel dat ze eerst gaan uitzoeken wat je juist bedoeld.
Met citaat antwoorden